Nasıl Abone Olabilirim ?
Abonelik için gerekli bilgileri formda doldurmanız yeterli (aboneliğiniz siz iptal edene kadar her ay yenilenecektir).
Adresim değişti, ne yapmalıyım ?
Üye girişi yaptıktan sonra "Adresler" başlığına girip "Düzenle" diyerek adresinizi değiştirebilirsiniz. Ancak fatura adresinizi değiştirebilmemiz için güncel adresinizi
[email protected] adresine e-mail ya da
Instagram hesabımızdan DM atarak bildirmeniz gerekiyor.
Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim ?
Biz olsak etmeyiz ama, iptal etmek için hesabınızda “aboneliklerim” bölümüne gidip, “aboneliği iptal et” butonuna tıklamanız yeterli.
Şimdi sipariş versem kutum bana ne zaman ulaşır ?
İlk kutunuzu ertesi iş günü kargoya veriyoruz. 2-3 iş günü içerisinde adresinizde olacaktır. Sonraki kutularınızı da her ayın 10-15'i arasında almaya devam edeceksiniz.
Kredi kartı bilgilerim güvende midir ?
Kredi kartı bilgilerinizle ilgilenmiyoruz, 3D Secure sistemi ve SSL güvenlik sertifikasıyla hiçbir aracı olmadan, ödemenizi doğrudan banka aracılığıyla tahsil ediyoruz.
Aboneliğimi iptal etmedim, ama kutum bana ulaşmadı. Neden ?
Kutunuzun size ulaşması için, kartınızdan o ayın ödemesinin yapılmış olması gerekmektedir.
Bunun için:
- Kart limitinizin yeterli olması
- Kartınızın online işlemlere açık olması
- Kartınızın sanal kart olmaması
- Kartınızın 3D’siz işlemlere açık olması
- Ve son kullanma tarihinin dolmamış olması gereklidir.
Bunlar dışında bir sebepten kutunuz size ulaşmadıysa, lütfenbizimle iletişime geçiniz.
Kargom hala gelmedi?
Pandemi nedeniyle değişen kargo çalışma saatleri, dönemsel olarak teslimat sürelerini etkileyebiliyor. Öncelikle telefonunuza kargodan gelen bir SMS olup olmadığını lütfen kontrol edin. Bu SMS’te kargonuzun takip numarası bulunuyor. Takip numaranızla, kargonuzun takibini sağlayabilirsiniz. Eğer takip numaranız gelmediyse, bizimle iletişime geçebilirsiniz:
Alıcıya ulaşılamadığı için bize geri gelen kargoların ikinci gönderim ücreti, alıcıya aittir.